mä rakastan liikaa kaikkia poikia. Varsinki rokkipoikia. Siinä menee järki ku kattelee vaikka jotain kuviaki missä niitten ihanat tatuoinnit ja lävärit näkyy. Myönnän, olen outo.
Rokkipojat on vaan niin L.Ä.Ä.H. <33
maanantai, 18. helmikuu 2013
mä rakastan liikaa kaikkia poikia. Varsinki rokkipoikia. Siinä menee järki ku kattelee vaikka jotain kuviaki missä niitten ihanat tatuoinnit ja lävärit näkyy. Myönnän, olen outo.
Rokkipojat on vaan niin L.Ä.Ä.H. <33