mä rakastan liikaa kaikkia poikia. Varsinki rokkipoikia. Siinä menee järki ku kattelee vaikka jotain kuviaki missä niitten ihanat tatuoinnit ja lävärit näkyy. Myönnän, olen outo.

 

Rokkipojat on vaan niin L.Ä.Ä.H. <33