no nyt se tietää. se poika. kerroin sille. en oo kuullu siitä sen jälkeen mitään, olin oulussa ja saldo kiinni molemmilla. huomenna nään sitä, jutellaan varmaan asiat poikki. jne. ja sitten, sain kerrottua meijän yhelle yhteiselle kaverillekki. se otti sen tosi hyvin. olin tosi helpottunu. ja siis.... huomenna kouluun. vaikka ei jaksais. oon ihan poikkipuhki ja ootan kesälomaa niin innolla et pää menee sekasin. ne kaikki festarit ja keikat ja hikiset junamatkat <33

 

ngtörbfjöskdkö.