pitkästä aikaa. unohdin jo että täällä on tällanenkin. väsyttää henkisesti PALJON.
tekis mieli vaan mennä johonkin paikkaan, missä on yksin. sais miettiä. sais tehdä mitä huvittaa.
mulla on sellanen tyhjä olo. en osaa ehkä kuvailla. onko siinä hei mitään järkeä, että joka ilta
itken itseni uneen ja aamulla herään, laitan tummat ja paksut meikit naamaan ja esitän  koko päivän onnellista? Rakastan ehkä liikaa Jennaa. <33 se on mun kaikkeni. se saa mut unohtamaan kaiken sen paskan mitä mun ympärillä pyörii. rakastan sitä ihan liikaa. eniten. <3

ahdistaa. [irti musta------>]